Re: IBM T60 i zgrywanie wideo przez firewire

Autor: Mariusz <mkNOSPAM_at_namyslow.net>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 23:30:58 MET DST

5 minut to ok 1 GB jak minidv. Dziwne. Mam T60 ale niestety nie mam karty FW
żeby sprawdzić ale mocno mnie to interesuje bo zamierzam zgrywać czasem z
kamerki. Masz system oryginalny z recoivery czy sam
instalowałeś/konfigurowałeś? Dysk oczywiście ntfs? Jeszcze tylko pytanie
czym to zgrywasz?
Może się przegrzewa? Jaki model (spec) T60?

--
Mariusz