Re: IBM T60 i zgrywanie wideo przez firewire

Autor: eth_0 <brak_at_brak.br>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 21:50:54 MET DST

On Wed, 18 Jul 2007 17:46:18 +0200, Brodi
<madmax81@ilikespamersinteria.pl> wrote:

>ustaw w windzie aby po błędzie się nie restartował tylko wyświetlał
>bluescreena, odznacz - panel sterowania - system - zaawansowane -
>startup and recovery - automatically restart
>
>jeśli to błąd w stylu irq not less or equal to podejrzewam problem z RAM
>albo coś się przegrzewa

no ale to troche dziwne ze na 2 identycznych modelach to wystepuje...
Wada całej serii by to była?

>na samym zasilaczu bez baterii robi się to samo ?

tego nie testowałem, na pewno tak jest na samej baterii i na
zasilacz+bateria...

Nic jak wrócę do firmy to zgłoszę to do serwisu IBM. Zobaczymy co
wymyślą bo mam tu taką firmę "specjalistyczną" ;) która nam serwisuje
IBMa ...

--
eth_0 | GG:4500044 | http://www.MojeIP.org - Moje IP
http://www.dzienpo.tk - Śmieszne Zdjęcia Dzień Po Imprezie