Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: KaMiL <kamil.ciesla_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 19:21:39 MET DST

> Przetestuj przy okazji pamiec na artefakty to zobaczymy jakie
>sa pod tym wzgledem obecne serie, no ale moze nie w takie upaly.
>Jakie to sa kosci?
Dokładnie nie sprawdzałem, ale mają 2.0 ns.

> Pewnie Spellforce2 Shadow Wars (calkiem fajna i niedawno jeszcze w
> Empiku chodzila po 99 zl) albo Toca3.

Spellfrorce 2, ale jeszcze nie testowałem ;]

> Zwlaszcza na takie upaly polecam do GF ...ATI Tool. U mnie stale
> siedzi w trayu. Do 2D mam 100 MHz GPU i 250 (500) MHz pamiec, do malo
> wymagajacych gierek domyslne 500/500(1000) oraz rozne profile OC do
> 550/900(1800) w zaleznosci od wymagan gry.

Ati Tool już w trayu mam ;] Fajny program :) na razie ustawiłem sobie
do gier 3D 550/650 (tak dosyć zachowawczo wiem, ale jeszcze się
pobawię. Rano jak włączyłem komputer temp. rdzenia wynosiła 45 C ale z
czasem, powoli rosła.

Początkowo nie odtwarzało mi filmów, wszystko się wieszało, ale
wystarczyły właśnie pojechać resztki Ati cleanerem i zainstalować
ponownie sterowniki płyty głównej i teraz chodzi zawodowo.