Jaki laptop - core, dual - prosba o pomoc

Autor: Emaris <hemporse_at_gazeta.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 10:53:56 MET DST

Nosze sie zamiarem zakupu laptopa.
Chodzi mi o dobrego laptopa sluzacego do pracy (aplikacje biurowe, internet)
i ew. ogladana filmow oraz zdjec.
Nie znam wspolczesnych gier - tak wiec raczej nie bede na nim gral.
Moj wybor padl na Fujitsu Siemens v3515. Cena to 2400 pln. Gw. 24 mies.
Matryca 15 cali, 80 hdd, ....

I teraz mam problem bo niby model jest jeden ale opcji jest cala masa.
Na co zwrocic uwage przy zakupie: procesor, hdd, karta grafiki, pamiec ....?
Jakie sa roznice miedzy centrino, centrino duo, core duo, dual core, core 2
duo, celeron itp.

Z gory dziekuje za pomoc.