Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Stefana G. <stefangnielubispamu_at_eu.org>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 01:45:20 MET DST

Użytkownik "Piotr Florczuk" <owd@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f7atmh$mqu$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Mam lezaca w pudeleczku karte SB Audigy i nie wiem
> czy bawic sie w jej instalacje?
> Doradzcie.

Witam, nie napisales jaka plyta i jaki ten zintegrowany... moim zdaniem
warto
tutaj ciekawy artykul na temat wydajnosci zintegrowanego systemu dzwiekowego
a raczej jej braku :)
http://www.tomshardware.pl/game/20030405/index.html
co do jakosci generowanego dzwieku przez karte to wazne sa przetworniki C/A
(cyfrowo/analogowe) oraz ich odseparowanie elektromagnetyczne od reszty
podzespolow komputera... sam mam Audigy i roznice w stosunku do
popularnego kodeka AC97 i zintegrowanej dzwiekowki w oparciu o Realtek 655
slychac... (sluchawki Sennheiser)