Re: drukarka

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 16:46:35 MET DST

MadMan napisał(a):
> IMO najlepiej kupić 5M (lub 5 + moduł sieciowy) i podpiąć po ethernecie

Popieram, mam taką u siebie (LJ 5M + duplex + jetdirect) wpiętą do
switcha. Drukarka ma 10+ lat, 300k+ wydrukowanych stron i chodzi bez
zarzutu. Kupiłem ją rok temu z nowym bębnem i tonerem i jak na razie nie
było potrzeby uzupełniania. W razie czego na allegro można za grosze
dostać sam toner. Z jedynych mankamentów mogę wymienić:
- wymiary i wagę
- wolne drukowanie bardziej skomplikowanych dokumentów, niestety
procesor to już epoka dinozaurów.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.