Celerony M 440 i 520, a wydajność ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 11:47:18 MET DST

Witam!
Potrzebny jest budżetowy laptop - maszyna do pisania, net + ogólne
zastosowanie (może jakieś Simsy, filmiki, muzyka).
Mam dylemat bo oferta laptopów jest ogromna ale budżet ogranicza ją
tylko do kilku modeli. Poważnie zastanawiam się nad
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/874946_toshiba_sat_l30-10x.aspx
RAMu dużo, grafika styknie, dysk OK ale nie jestem pewien co do
szybkości procka -

jak te Celerony M 440 i 520 się spisują w codziennych zastosowaniach ?

Osobiście jestem przeciwnikiem Celeronów (no może poza modelem 300MHz
tak z 99r., który się nieźle podkręcał ;-) ) ale budżet skazuje mnie na
te Celerony.
Chyba że macie jakieś sugestie co do laptopa w cenie do 2400zł ?
Mógłby być na Win XP - Vistę uznaję w tym wypadku jako wadę no i fajnie
jakby gwarancja była tak z 24 miesiące.