stary kontroler raid SCSI - nowe dyski

Autor: Laskar <laskar_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 10:26:40 MET DST

Witam!
mam w serwerze kontroler ServerRaid 4Lx, wiekowo chyba ok 4 letni i w jego
specyfikacji pojemność obsługiwanych dysków kończy sięna 73GB (takie chyba
były wtedy największe).
obecnie są do kupienia dyski o pojemności 300GB - i nie wiem w zwiazku z tym
czy one mi pójdą na tym kontrolerze - a bardzo zalezy mi na uzyskanej
docelowo pojemności, oczywiście pożyczyć nie ma opcji nigdzie ... producent
serwera nie wypowiada isę autorytatywnie (twierdzą żę "powinno pójść") - czy
ktoś ma doświadczenia tego typu ?? czy kontrolery scsi wogóle mają problemy
z większą pojemnością ?

R.