Re: Problem ze skanerem na scsi

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 23:45:08 MET DST

"Radosław Sokół" napisał:

> Z kablami chodzi o to, że to, co masz (25-pinowy
> kabel) to coś dawno nie używanego i w zasadzie nie znajdziesz
> żadnej karty SCSI mającej takie wyjście.

Takie wyjście miały np. Adaptec AVA-1505AE (tyle że ISA), dokładane do
skanerów, o ile dobrze pamiętam, AGFA 1236S ;-)

> moją doskonałą Agfę 1236S.

I co, miałeś taki? Bo może jednak były to UMAX Astra 1220S, zawsze mi się
myliły, jako że kupowaliśmy jedne i drugie w tym samym czasie. Ale jedną
taką kartę zachowałem na pamiątkę, tyle że to ISA, w dzisiejszych czasach
mało przydatna. Co do meritum - ile kosztuje taki Nikon do filmów? Bo może
warto zainwestować w kartę i kabelek, jeśli znajomy posiedzi dłużej w tym
Londynie, a ów skaner będzie wykorzystywany również do działalności
przynoszącej profity? W każdym razie przejściówki USB<=>SCSI odradzam, po
bezowocnych poszukiwaniach sterowników pod dużą Windę do mojej Shuttle.

JoteR