Re: chłodzenie i wyciszanie

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 22:34:46 MET DST

radarek wrote:
> Zadna rewolucja, wez pod uwage, ze stara barracuda IV 40GB byla bardzo
> cicha. Dzisiejsze najcichsze dyski sa mnie wiecej na takim samym
> poziomie, ale wtedy z tego co pamietam byly to jednotalerzowce, wiec
> to co teraz oferuje wiekszosc dyskow 200-250GB nie jest jeszcze
> cichsze.

Wiesz... az sobie poslucham... mialem w zyciu kontakt z dziesiatkami
rodzajow dyskow, poczawszy od 10MB po obecne kilkaset GB - zaden z
wczesniejszej epoki nie byl tak cichy jak obecny np samsung 250GB -
barracudy 4 nie sluchalem, ale jutro bede mial okazje wiec specjalnie
zglebie temat :)

--
chemik333