Re: podkrecanie FSB i problem z SATA

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 22:31:46 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
> Tylko po co go w takim razie podkręcać? Stracisz na
> stabilności, a zawieszający się komputer jest znacznie
> bardziej denerwujący, niż nieco wolniejszy komputer.

to fakt ale na FsB 230 na max heat przechodzi PRIME więc powinno być ok

> Jeżeli już w ogóle chcesz podkręcać, to nie przekraczaj
> FSB 210-215 MHz, czyli połowy zakresu od nominalnej war-
> tości do zawieszania się dysku. W ten sposób unikniesz
> przekłamań, straty danych i podobnych nieprzyjemności.

na 230MHZ działa ok :) a więcej to juz wina chipsetu, bo procka sprawdzałem
na GB 965P-DS3 i moooooooooooooże dużo więcej

> I do tego ten zestaw się po prostu słabo nadaje. Pogódź
> się, że nie będzie działał piorunująco szybko obrabiał
> filmów i nic z tym nie zrobisz. Albo zestaw do obróbki
> filmów, albo tani.

zgadzam się z Tobą. Mój rozkład wykrorzystania to 90% biuro 10% obróbka :)
Kupowanie C2D mijało się z celem

Pozdrowionka