Re: MSI K9N SLI-2F (nForce 570 SLI) + WinXP = duzy problem

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 18:06:43 MET DST

  Poziomka napisał(a):
> Zeby bylo weselej, usunelam fdiskiem wszystkie
> partycje, wyjmowalam po module pamieci, ladowalam defaultowe ustawienia
> BIOSu - bez efektu. Zaznacze ze plyta ma wgrana najnowsza wersje BIOSu
> (LiveUpdate)... Any idea?

Witam,
instalator XP'eka miewa różne humory, ostatnio miałem identyczną
sytuację z powodu uaktywnienia zintegrowanej karty dźwiękowej, której to
za Chiny nie potrafił rozpoznać. Polecam zastanowić się jaka była
konfiguracja sprzętowa komputera w momencie pomyślnego uruchomienia
instalatora i przywrócić ją.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.