Re: Czy udalo sie komus cos wykrecic na plycie ASUS P5B-V?

Autor: Piotr Florczuk <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 09:52:12 MET DST

Jestem goły moja mała pisze:

> To ciekawy temat jest :)
>
> Wszystkie odpowiedzi na maile jakie dostaję są własnie tak tworzone
> czyli odpowiedź i potem cytat
> Jeszcze się nie spotkałem aby było odwrotnie
> Dostaję ok 20 maili dziennie głównie z Polski
>

> Przeglądałem ostatnio sporo grup z USA i tam tak się własnie odpowiada
> Odpowiedż i potem cytat
>
> Bardzo to niewygodne ale większość właśne tak odpwiada, wiec
> chyba to nie jest moda ale standart (zły standart)
>
> Darek

Widze, ze jak nie potraficie odpowiedziec na konkretne pytanie
zaczynacie zajmowac sie pierdolami koledzy. Ale widocznie tak niektorzy
maja i musza byc aktywni bez wzgledu na to co pisza w kwestii zadanego
pytania.
Ale dzieki za uswiadomienie w kwestii ukladu przy odpowiedziach (co
prawda wiem o tym dobrze).

Pzdr,
PIT