Re: Czy udalo sie komus cos wykrecic na plycie ASUS P5B-V?

Autor: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <zzbez_at_adre.su>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 01:43:44 MET DST

> Od kiedy piszemy nad cytatem ? To jakaś nowa moda ... ?

To ciekawy temat jest :)

Wszystkie odpowiedzi na maile jakie dostaję są własnie tak tworzone
czyli odpowiedź i potem cytat
Jeszcze się nie spotkałem aby było odwrotnie
Dostaję ok 20 maili dziennie głównie z Polski

Przeglądałem ostatnio sporo grup z USA i tam tak się własnie odpowiada
Odpowiedż i potem cytat

Bardzo to niewygodne ale większość właśne tak odpwiada, wiec
chyba to nie jest moda ale standart (zły standart)

Darek