Re: Czytniki kart

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 21:01:35 MET DST

PaRaGaS pisze:
> Różnicę między standardami również znam. Nie rozeznaję się tylko w
> dostępnych modelach czytników, bo nigdy żadnego nie potrzebowałem. Nie
> wiem które są lepiej wykonane, a na które lepiej uważać.
Bo w tym jest taki chaos że chyba nikt nic nie wie. Kupowałem Sony oem,
były 2.0 highspeed i wyciągały spokojnie z 20MB/s z dobrej karty. Ale
przestały być dostępne w normalnych cenach, więc zaczełem kupować easy
touchy heliosy itp, i zależnie od sztuki/dostawy - mają różne czipy
wsadzane, jedne widzą sdhc inne nie, jedne ciągną ładnie z 20-25MB/s
inne ledwo 8 (z tą samą kartą i pod tą samą płytą główną)...