Re: Tuner TV - jaki ?

Autor: John Smith <js_at_js.org>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 22:05:00 MET DST

Wiem, ale obecnie podłączanie sygnału żeby przechodził z telewizora do
komputera jest bezsensowne wobec istnienia lepszych urządzeń o których
pisałem. Co innego sygnał z komputera puścić na telewizor, bo na razie
telewizory nie mają powszechnie wbudowanego wejścia ethernet, żeby
bezpośrednio telewizję internetową transmitować na zasadzie podobnej do
web tv i musi się odebrać tą telewizję na komputerze i z niego puścić na
telewizor, ale to się zmieni. Chyba że telewizor jest zajęty a chcesz
oglądać coś innego dokładnie w tym samym czasie. Jak już mówimy o
telewizji to ze względu na marną jakość i ilość programów z tv kablowej
lepiej mieć odbiornik satelitarny, jednak on raczej nie da rady
transmitować jednocześnie osobnego kanału na tv i komputer. Trzeba by
mieć dwa odbiorniki satelitarne. U nas w bloku Spółdzielnia Mieszkaniowa
nie zgadza się z jakiegoś powodu na montowanie anten na ścianie budynku,
ani na dachu, więc zainteresowałem rozwijającą się telewizją
internetową, która w najbliższym czasie bardzo się rozwinie. Nawet
zapłaciłem za dostęp do internetowej telewizji sportowej która mnie
interesuje, a gdzie indziej chyba nikt tego co zamówiłem nie transmituje.
Ogólnie jednak radziłbym zakupienie tej nagrywarki, bo w niej możesz
sobie ustawić, żeby się włączyło nagrywanie samo o określonej godzinie,
podczas gdy na komputerze, jeśli to jest możliwe to i tak trzeba do tego
komputer mieć włączony cały czas a komputer nie tylko się zużywa przez
włączenie ale też ciągnie dużo prądu i będzie większy rachunek za prąd.
Komputer włączony cały czas może dać rachunek większy niż 30 zł miesięcznie.