Re: teledyski mpg fullhd sie strasznie tna :(

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 11:08:39 MET DST

Botanix <botanix@master.pl> wrote:

> Ja tu nie widze problemu sprzętowego... owszem HD wymaga już jakiegoś
> tam konkretnego sprzętu ale Twój na pewno jest w 100% wystarczający.

            Bez wspomagania sprzetowego niekoniecznie - na A64 3000+ @2540 MHz
czyli to jest cos ~4000+ czesc sampli od MS w full HD szla bezproblemowo
przy obciazeniu CPU ~70-80% (np: Terminator2, Caves itp), ale czesc
bardziej zlozonych, z wieksza iloscia wektorow ruchu (przede wszystkim
Into the Liquid z duza ilosca fal i zaburzen wody) ciela sie niemilosiernie
na samym CPU przy obciazeniu rzedu 100%. Po wlaczeniu akceleracji
sprzetowej z karty graficznej (GF7600 ale X1950 tez ja przeciez ma) np:
w PowerDVD nawet w starej wersji 5 z dzwiekiem 2.0 dolaczonego do DVDROMU
wszystko odtwarza sie plynniu przy obciazeniu CPU ~30-40%.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl