Re: Czy wystarczy ?

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 08:44:37 MET DST

Dnia 12-07-2007 o 22:07:30 Jakub EROR <jakubb@jakubb.pl> napisał(a):

> Witam.
> Kupilem skaner do negatywow. Wielkosc jednego pliku tworzonego przez
> skaner
> to okolo 190MB. Skaner przesyla dane przez karte SCSI. Wywloklem stary
> komputer i zastanawiam sie czy go reanimowac? Bylby tylko do skanowania.
> Posiadany sprzet to : Pentium II 350, SDRAM 128MB (1szt.) , SDRAM 64MB
> (2szt.), dysk twardy SEAGATE 20.4Gbytes, karta grafiki WinFast A6200
> 128MB
> 64bit lub MATROX G4+MA32G, kontroler PCI ULTRA SCSI, nagrywarka CD
> (niezla),
> [...]
Po pierwsze ilosc pamieci ram jest troche za mala, bo scanery bardzo
czesto wrzucaja najpierw skan do pamieci a dopiero potem na HDD,
oczywiscie rozumiem ze obrobka na tym nie bedzie robiona ?
Ale kiedys chyba z 9 - 10 lat temu na takim sprzecie z 512MB ramu
tworzylem w wydawnictwie rozne ksiazki i szlo.

--
www.landmedia.pl