[OT]Re: Czy wystarczy ?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 11:38:54 MET DST

Osoba Jakub EROR napisała na pl.comp.pecet:

> Myslalem, zeby zainstalowac windows 98 albo]
Przy takich obciążeniach zawiesi się prędzej niż myślisz.
> chociaz 2000 zamiast XP.
Nie wiem jak XP, ale 2000 był bardzo zauważalnie wolniejszy od 98 na
podobnym klasowo sprzęcie.
> Jak to moze pracowac ? Co ewentualnie
> koniecznie dokupic ?
Może nie do końca Cię to satysfakcjonuje, ale kiedyś też miałem podobny
problem (wtedy jeszcze miałem 128DDR i Win98, a skany miały ze 200MB).
Na Win98 + Corel mogłem sobie iść w czasie skanowania jakąś komedię
zobaczyć w telewizorze. Podobnie przy próbie obróbki tego lub choćby
przewijania ;)

Kiedyś zainstalowałem Linuksa + Gimp + xsane i chciałem zobaczyć jak to
tam działa. No i zdziwienie było wielkie gdy się okazało, że operacje
na które win potrzebował 10 minut tutaj trwają 10 sekund. Może to
kwestia lepiej wykorzystanego ramu i lżejszych programów?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur