Re: Jak dopasowac komp. do 8800GTX ?

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 07:47:44 MET DST

Użytkownik "Marcin Biegan" <aragon@usunto_student.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:f76bag$uue$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> http://www.bit-tech.net/hardware/2006/11/08/nvidia_geforce_8800_gtx_g80/18
>
> 315W zżera

no to zwracam honor :)
a swoja droga, czy taka karta w 2D duzo pradu bierze? przyzna, ze sam
myslalem o wymianie na cos podobnego ale jesli w normalnej pracy bierze toto
duzo pradu a co za tym idzie mocno sie nagrzewa/halasuje to chyba sobie
odpuszcze...
gdzies czytalem, ze chlodzenie niektorych kart w czasie pracy w 2D jest
prawie bezglosne, czy GF8800 tez tak maja?
halas w czasie grania mi nie przeszkadza ale w czasie pracy czy odpoczynku
przy kompie juz tak, jak pisalem w tej chwili mam GF7300 z pasywnym
chlodzeniem i jest to super sprawa ale w nowych grach nie da sie pograc w
natywnej rozdzialce monitora 19"

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/