Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 00:27:52 MET DST

Użytkownik "KaMiL" <kamil.ciesla@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1184249737.231600.230570@g4g2000hsf.googlegroups.com...

> X800 fakt dobry ale nie szybszy od 7600 a co do 6800XT to nie wiem czy
> taki
> super

nom tak ale w jakiej wersji, 7600 GS to tak porównywalnie zresztą
według tej site: http://www.gph.benchmark.pl/
a inne to już ciut droższe są.. i tak nie za bardzo chcą się mieścić w
przedziale 300 zł.. chyba, że źle patrzyłem (?)

Obojętnie w jakiej wersji. GF6800 i ATI X800GTO sobie odpuść, są to już
przestażałe i prądożerne karty.Skup się na czymś takim np.

http://www.allegro.pl/item212161277_gigabyte_7600gs_256mb_ddr2_agp_zalman_0db_rohs_box.html -
nie moja aukcja.

Nie dość, że bez podkręcania szybsza i to sporo od obu kart to jeszcze zegar
śmiało wykręcisz z 400MHz na 600-625MHz.Pamięci natomiast jeśli będziesz
miał fart pójdą na 1GHz :)

Ewentualnie parę złotych droższa
http://www.allegro.pl/item215259283_galaxy_7300gt_128mb_ddr3_1_4ns_620_1600_prem_box.html
( też nie moja aukcja ).

Osobiście jednak skłaniałbym się ku GF7600GS - pasywne chłodzenie, i po Oc
ma sporą przewagę.Ograniczeniem jest wolniejsza pamięć ale w rozdzielczośći
do 1024x768 nie będzie to w niczym przeszkadzało.

PS. O GF6800 i X800GTO zapomnij.. ;)

Pozdro