Re: HP OfficeJet 710 - firmware

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 18:53:57 MET DST

Użytkownik "Sarpedon" <fnecrqba@b2.cy> napisał w wiadomości
news:f75hq9$k3p$1@inews.gazeta.pl...

> 1. nie wiem czy jest nowsza wersja, ale moge tylko przypuszczac ze jest bo
> i drukarka nie jest zbyt nowa
> 2. chce zmienic zeby:
> - drukowala polskie znaki w naglowku podczas faksowania (niemieckie
> drukuje)
> - zmienic jezyk z niemieckiego na angielski albo polski
> - byc moze naprawic problem niedrukowania w kolorze pod xp
> - z reguly nowy firmware jest lepszy od poprzednika

Dlaczego producent mialby opracowywac nowy firmware do starej
nieprodukowanej/niesprzedawanej od dawna drukarki?
Sredni czas opieki serwisowej producenta dla sprzetu soho po zaprzestaniu
produkcji jakiegos modelu to mniej wiecej rok gora
dwa lata ,pozniej uzytkownik w razie klopotow ma kupic nowy sprzet a nie
reanimowac klamota.

pzdr