Re: HP OfficeJet 710 - firmware

Autor: Sarpedon <fnecrqba_at_b2.cy>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 17:36:38 MET DST

Piotrek pisze:
> nie widze, wiec skoro niema na stronie producenta to widocznie niema nic
> nowszego.
> dlaczego chcesz zmienic firmware i skad wiadomosc ze jest dostepna
> nowsza wersja??

1. nie wiem czy jest nowsza wersja, ale moge tylko przypuszczac ze jest
bo i drukarka nie jest zbyt nowa
2. chce zmienic zeby:
- drukowala polskie znaki w naglowku podczas faksowania (niemieckie drukuje)
- zmienic jezyk z niemieckiego na angielski albo polski
- byc moze naprawic problem niedrukowania w kolorze pod xp
- z reguly nowy firmware jest lepszy od poprzednika