Telewizor Full HD (1920x1080) jako monitor komputerowy

Autor: Cezy <c_l_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 12:23:31 MET DST

Przy założenie, że TV akceptuje 1080p (np. Samsung serii M86).

Pytanie kieruję do tych, którzy używają takiego telewizora jako
monitora. Chodzi mi o praktykę bo sobie o teorii poczytałem i powinno
być malinowo ;)

Interesuje mnie ,,normalne" używanie kompa, czyli:
1. GRY - O ile gra obsługuje 1920x1080 to czytałem, że spoko, ale co
jak nie? Jak to wygląda jak się ustawi niższą rozdzielczość? Wiem, że
monitory lcd sobie z tym radzą różnie i widać, że przy rozdzialce
innej niż natywna jest gorzej (chociaż do zaakceptowania).
2. Internet - da się w komfortowy sposób na takim 46 cali ,,poserfować"
po necie. Chodzi mi o to czy wszystko jest czytelne.
3. Filmy - kopm może działać jako odtwarzacz DVD, Divix, HD materials
ale jak to wygląda dla materiałów o niższej jakości(Divix, DVD)
4. Praca z MS Office

Jak bardzo zależy to od karty grafiki a jak od modelu TV?
A może zależy od sposobu podłączenia(VGA, HDMI)?