Re: usb mysz - nie wstaje po restarcie sys

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 15:17:57 MET DST

Johnny napisał(a):
> po 1.5 roku wysiadla mi mycha na ps2 no i przypadkiem padlo na myszke usb
> (media-tech delta fighter mt1041). wczoraj podpialem i wszystko fajnie
> smigalo. jednak dzisiaj stwierdzilem ze po restarcie kompa (sys. windows xp)
> i tak samo po hibernacji - mysz nie wstaje. wyjsicem jest odlaczenie jej z
> portu usb i ponowne podlaczenie. wtedy wszystko dziala. co moze byc nie tak?
> to wina myszki czy portow usb (sprawdzalem na kilku)?

Witam,
mam podobny objaw z Razerem Diamondback, tzn. CZASAMI zdarza się, że
myszka nie wstanie po resecie. Poszperałem w googlach i okazało się, że
niby jest to wina znacznego poboru prądu. Nie znalazłem rozwiązania,
choć od czasu zmiany płyty głównej zdarza się to dużo rzadziej. Sprawdź
na porcie USB, ew. na innym kompie. No i google, może u Ciebie to
kwestia software'u. Jeśli tak, to spróbuj z jakimś linuxem livecd. Jak
nic nie pomoże to ja bym reklamował.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.