Re: SanDisk Cruzer Micro U3

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 06:06:27 MET DST

Proces grafi <grafi@poczta.xxx.onet.pl> zwrócił błąd:
> Jakie opinie o:
> SanDisk Cruzer Micro U3
> http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/107287
>
> zalezy mi na U3 (opera), chociaz, jesli ma miec wolne transfery to
> przeboleje FF+thunderbirda z portableapps

Mogę Ci podać transfery na wersji 2 GB bo takiej używam na codzień:

na porcie USB 2.0 według programu hdtach to około 14 MiB/s odczyt
przeciętny i 20 MiB/s burst speed.

Opinie ogólne mam takie, że U3 tylko spowalnia komputery i dostęp do
danych, i w końću powyłączałem tam gdzie się zainstalowało.

Chowana wtyczka po jakimś czasie trochę się wyrabia i za lekko
chowa/wyciąga, przy niewielkim nacisku.

Poza tym jest w porządku.

--
Saiko Kila