Re: Który z dwóch dysk 2,5" do notebooka

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 05:54:49 MET DST

Proces "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> zwrócił błąd:

> Od jednych niskie, od innych wysokie. To nie pierwszy mój Hitachi w
> laptopie i zero problemów.

Ja też miałem kilka, i żaden nie zepsuł się do końca, ale na pewno nie
trzymają parametrów po paru latach. W każdym razie zwracam uwagę na
opinie i czas gwarancji lub MTBF jeśli jest (akurat Hitachi ma zdaje się
zasadę niepodawania tego parametru).

> Skąd ta informacja o roku gwarancji? Aż z ciekawości zerknąłem w papiery
> i jak byk stoi napisane: 36 miesięcy.

Widocznie puszczają gnioty na ten rynek gdzie jest jeden rok, seagate
daje pięć lat, ceny podobne. BTW, w innych sklepach znalazłem Hitachi z
3 latami gwarancji, ale inne modele.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8