Re: Czas pracy na baterii

Autor: Banknot <cactusek_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 15:44:04 MET DST

> Całego Ramu nie zje nigdy bo zapisuje w pliku wymiany i właśnie im więcej
> tam zapisuje tym bardziej "miele". Powiedz lepiej ile zabiera ci pliku
> stronicowania w Viście i porówanaj to w XP. Będzie na bank spooooro więcej.

w Viscie ten plik stronnicowania nazywa sie chyba Memory w odroznieniu
od xp. U mnie ma raczej stałą wielkość - teraz ok 100MB przy bardzo
wielu pootwieranych oknach. Nie mieli mi raczej dyskiem, przynajmniej
nigdy tego nie odczuwam. Na kompie bracika gdzie XP chodzi na 256MB
ramu to powszechne zjawisko.