Re: Czas pracy na baterii

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 15:21:17 MET DST

Użytkownik "Banknot" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1184068879.485271.260970@p39g2000hse.googlegroups.com...
nie wiem jakie masz odpalane programy przy starcie systemu, u mnie
wczytuje sie standardowo vista(nic nie wycinalem), komuinikatory,
program mailowy, programy monitorujace neta i system, multimedialna
obsluga myszki i to wszystko zajmuje 50-55% pamieci RAM czyli niewiele
ponad 500MB. Nic nie mieli , nic nie przerzuca. Teraz przy dziesiecu
oknach przegladarki, odpalonym Wordzie 2007, total commanderze i
jeszcze paru mniejszych programikach mam zuzycie 68% W sumie nie
przypominam sobie zebym w codziennej pracy zużył cały dostepny ram...

Całego Ramu nie zje nigdy bo zapisuje w pliku wymiany i właśnie im więcej
tam zapisuje tym bardziej "miele". Powiedz lepiej ile zabiera ci pliku
stronicowania w Viście i porówanaj to w XP. Będzie na bank spooooro więcej.