Re: Głośniki 5.1 + karta

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 09:59:56 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns99695ADC3D070adresutuniema@127.0.0.1...
> "Botanix" <botanix@master.pl> Odpowiedz na

> Drogo strasznie. Takie głośniki normalnie w sklepie są za 200zł, Audigy SE
> jakieś 60zł. Wiec cene jest z kosmosu.
> Nie chciałem dawać wiecej niż jakiś 200 z hakiem na cały zestaw...
> Głośniki
> są za drogie dla mnie...

Faktycznie po podliczeniu można ( teoretycznie kupić taniej, chodź z racji 2
przesyłek wyjdzie tak samo ) co do cen sklepowych trochę przesadziłeś :).Za
60zł Audigy SE się nie dostanie.Tak czy inaczej proponuję rozejrzeć się za
czymś zupełnie innym np.

http://www.allegro.pl/item214361334_creative_cambridge_home_theatre_dtt_2200.html -
miałem kiedyś i grały rewelacyjnie.SBS 580 to przy nich zabawki-pierdziawki
:), DDT 2200 były swego czasu high-endem głośników komputerowych a i teraz
wiele potrafią.
Tutaj masz te same ale już kończońcą się aukcję
http://www.allegro.pl/item211417737_cambridge_soundworks_dtt2200_5_1.html -
jak za taką ceną ( 100zł ) nie ma co się zastanawiać, brać i nie pytać ;) a
na to że używki nie patrz - to w końcu głośniki a nie samochody gdzie
przebieg ma znaczenie :). Poza tym swego czasu gry Creative budowało we
współpracy z Cambridge - wtedy jeszcze robili konkretny sprzęt... teraz
opierają się na zdobytej renomie sprzed kilku lat ale głosników klasy DTT
2200, 2500 Digital i 3500 digital to już nie ma...

Pozdro