Re: Czas pracy na baterii

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 09:39:23 MET DST

> Czy ktos pokusil sie moze o porównanie czasu pracy laptopa pod kontrola XP i
> Visty? Kupilem laptopa z ta druga i najprawdopodobniej bede instalowal XP,
> bo to nie moze byc tak, ze komputer po wstaniu z hibernacji na baterii przez
> 15 minut miele dyskiem.... Na szczescie IBM udostepnia na swoich stronach
> internetowych sterowniki do XP i ciekaw jestem czy XP poprawi czas pracy na
> baterii...

u mnie roznica była iluzoryczna, moze z pare minut dluzej na xp -
ogolnie bateria trzyma mi ok 130minut.

> Poza tym 1GB ramu dla XP to raj a dla Visty to jak kazac kotu zyc w litrowym
> sloiku.....

mi tam wystarcza 1GB dla Visty, może kiedys dokupie jeszcze z 512tke
ale na razie nie zauwazylem żadnego mielenia dyskiem itd
Oczywiscie nie obrabiam grafiki itd Do zwyklej pracy taka pamiec jest
wystarczająca dla Visty ( i nie oszczedzam na każdym oknie
przegladarki).