zwisy komputera

Autor: Kicer <nospam_at_no.where>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 09:37:40 MET DST

Witam

Kuzyn miał problem ze swoim komputerem - zaczął co jakis czas zwisac az
doszło do takiej sytuacji że sie nawet windows ni zdazył załadowac a komp
juz wisiał.
Otwarłem maszyne a tam (poza tona kurzu) zatarty cooler karty graficznej
(jakis geforce fx) i napuchniete kondesatory.

wymieniłem grafike na swoja (geforce 2) i komp działa. Postanopwilem wiec
tylko wymienic coolera.
Jednak po wstawieniu karty z nowym coolerem komp dalej sie tnie.
karte przełożylem do siebie i komp działał bez problemu.
jedynym podejrzanym pozostaja wiec kondensatory. jest ich kilka, z czego 3
napuchniete sa przy porcie AGP.

i pytanie: czy poza kondnesatorami jeszcze cos zwrócic uwage ?
i czy wymiana kondesatorów na low-ESR moze stwarzac jakies problemy? (w
sensie czy komp bedzie potem działał normalnie, bo wylutowanie i wlutowanie
to akurat dla mnie nie problem)

pozdrawiam

--
Michał Walenciak,   gg: 3729519,  mail: Kicer86 na gmail kropka com
http://kicer.elsat.net.pl