SATA II i kontroler SATA

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 21:08:18 MET DST

1. Mam dysk SATA II wpięty w płyte GIGABYTE z kontrolerem SATA. Kikal
wątków wcześniej pisałem, że sklonowany ghostem system nie wstje. Już tego
windowsa nie ma, miałem istalować "normalnie". Ale Teraz zauważyłem że dysk
ma zworkę ograniczającą transfer do 1.5 GB/s. Może tu był problem ?????

2. Dysk pracuje dziwnie. NIe słychać jesnostajnego szumu obracających się
talerzy, ale jest efekt jakby zwlaniał i przyspieszał (czaem wentylatory
daja podobne efekty, myślałem nawet że to od wentylatora) Uszkodzony dysk
?? A może samsungi tak mają ??? Czy też trzeba przełożyć zworkę, ale co ma
protokół SATA do nierównomiernej (głośność,szumy) pracy dysku ??

--
Marek