Laptop Compaq Evo N1015V i problem z instalacją klawiatury

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 13:56:24 MET DST

Na wyzej wymienionym sprzecie mam zainstalowaną standardową klawiature
102-przyciskową ale posiada ona dodatkowe klawisze np do
bezposredniego uruchamiania przegladarki albo klawisze zastepujace
suwaki na myszy pod touchpadem. Oczywiscie one nie dzialają. Domyslam
sie ze musze zainstalować jakis sterownik do klawiatury aby odpalic te
dodatkowe funkcje i tutaj pojawia sie problem bo nie ma ich nawet na
stronie producenta.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=316646&prodTypeId=321957&prodSeriesId=316644&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=1098
Załaczone CD do laptopa wywalaja jakies błedy (moze dlatego ze plytki
sa z windy xp prof a na lapku jest wersja home). Przeszukalem caly net
i do tego laptopa nie ma sterow pod winde do tej klawiatury. Moze jest
jakis ogolny sterownik compaq'a ktory da sie wykorzystać? Tak naprawde
potrzebne mi tylko te klawisze suwaków bo inne moge olać...