karta graficzna

Autor: solex <solex_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 13:55:37 MET DST

Mam zamiar wymienić kartę graficzną, lecz nie za bardzo znam się na
tym dodatku. I nie wiem jaką mógłbym ewentualnie nabyć kartę do
obecnej płyty. Nie chodzi mi o jakiś wypas, mam na myśli jakąś
przyzwoitą i w normalnej cenie. Zakładam, że gdzieś do 250PLN
Podaję parametry tego, co mam w komputerze:

Nazwa płyty głównej- ASRock K7S41GX
 Typ procesora- AMD Athlon XP, 1200 MHz (9 x 133)
Pamięć - 512MB RAM
Obecna grafika- Nividia GeForce2 GTS/GeForce2Pro

solex