Re: Kontroler PCI

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 14:42:02 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:f6ql9s$f3t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czyżby? Miałem taką awarię Neo raz w przeciągu ostatnich miesiący, a na
> dobrą sprawę nie padła sama neo co centrala po burzy, tak więc modem i tak
> by się do niczego nie nadał w takiej sytuacji.

Założyłem, że providerem nie jest TPSA. Jeśli jest to oczywiście jak padnie
centrala to i nici z 0202122. Chyba że ktoś ma neta z tepsy, a telefon np. z
Dialogu :)

> Nawet gdyby się nadał - to i tak zrobiłbym tak, jak zrobiłem: T610 jako
> modem GPRS i BT jako sposób połączenia z komputerem. Rozwiązanie szybsze,
> wygodniejsze i na dobrą sprawę tańsze jeśli chodzi o sprawdzenie
> wiadomości...

Zgadza się. Ale czasem trzeba mieć np. stałe połączenie z netem o dość malej
wymaganej prędkości np. 3-5 KB/s. Wtedy modem nawet 33k oraz 3zł/h za numer
dostepowy tepsy czy Dialogu jest bezkonkurencyjne (aczkolwiek nie wiem jak
wygląda teraz oferta netu przez komórkę, może już jest konkurencyjny cenowo
dla 0202122)
Oczywiście szybkość i wygoda też się liczy. Każdy wybierze to rozwiązanie
które mu najbardziej pasuje.

BTW widzę że teraz pierwsze 15 połączeń na 0202122 trwających poniżej 15 sek
jest "gratis". 15 sek to akurat tyle aby wysłać / odebrać wiadomość