Re: Wycena laptopa Acer Aspire 5003WLMi.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 14:17:46 MET DST

Bartosz Brzeziński wrote:
> Mam Acera - jestem zadowoony, mimo ze sie zepsul. Serwis zadzialal bardzo
> sprawnie - po 4 dniach komp byl w domu naprawiony( wymiana plyty glonej -
> popsuta karta sieciowa ) , a serwis jest nie byle gdzie bo na Slowacji.

No coz ja czekam juz ok 40 dni na czesci do obudowy Acera
wyprodukowanego 2 lata temu (sprzet w detalu wart byl ok 4.5 kzl), taka
'solidna', ze po prostu ramka i zawias rozlecial sie... SPrzet byl
uzywany znacznie ostrozniej niz w tradycyjnej firmie (czyli bez
codziennego przenoszenia, przelaczania, narazenia na wstrzasy itp).

Ów serwis nie jest w stanie powiedziec na kiedy sprowadza, juz sie
zastanawiam czy czasem nie skorzystac z uslug nieautoryzowanego przez
Acer Polska serwisu - tzn jakiegos z UE....

Od jakiegoś czasu korzystam też ze służbowej toshiby, ma ok. 1.5-2 lata,
używana przez kilka osób, muszę powiedzieć że jest w znacznie lepszym
stanie niż sprzęt (Acer), który stał mi głównie na biurku...

BTW. Czy ktos kiedykolwiek widzial poleasingowego Acer'a ? ;)

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/