Re: nowy komp i zuzycie energii

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:42:28 MET DST

Użytkownik "Piotr" <piotr@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:f6oshg$qqd$1@news.task.gda.pl...

> U mnie: c2d 4300, 3GB ram, HDD, DVD, tunerTV, GF8600, chieftec GPS-450 w
> idle ciągnie 90W (procesor jest na underclock, 0.6GHz, 1.05V, GPU na
> 400MHz), pod obciążeniem około 130W (CPU@1.8GHz@1.05V, GPU@680MHz).

przyznaje, ze dalem ciala... miernik mam w trudno dostepnym miejscu i nie
zauwazylem, ze niechcacy przestawilem na sprawdzanie napiecia :)
po przestawieniu w odpowiedni tryb wszytsko wrocilo do normy, jest niezle...
zauwazylem, ze nie ma roznicy w poborze energii miedzy nieobciazonym
systemem przetaktowanym z gore jaki i w dol, roznica jest na poziomie bledu
pomiarowego, waha sie od 95 do 100W... przy obciazeniu primem juz jest
roznica, ok 110W system na minimalnych ustawieniach i ok 150W system
podkrecony

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/