Re: Pamiec Dual Channel

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:14:53 MET DST

> W specyfikacji jest napisane, że do 4GB płyta obsługuje a na stronie
> amerykańskiej w sklepie można sobie skonfigurować ten model z 4GB, tylko
> kosztuje to tyle co 12GB ramu w normalnym sklepie....

To wymień kości na 2x2 GB i jak masz Vistę 32 to i tak obetnie do 3,7 czy
3,5 GB.
Podobno jest jakiś związek pomiędzy pamięcią ram a pamięcią grafiki w
notebookach z fizyczną kartą graficzną, ale nie wiem dokładnie o co chodzi.
Tak czy siak pamięc powinna działać bez problemu. (conajmniej ~ 3 GB)

--
Mariusz