Re: Karta dzwiekowa Realtek ALC883 - obsluzy dzwiek Dolby Digital 5.1?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 18:35:32 MET DST

"Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message
news:1183819297.658087.128570@q75g2000hsh.googlegroups.com...
> Witam
>
> Mam plyte glowna Gigabyte GA-965P-DS3, z wbudowana karta dziwekowa
> Realtek ALC883 8 Channel (szczegoly:
> http://152.104.125.41/products/productsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=28&Level=5&Conn=4&ProdID=44)
>
> Czy jak podepne do niej zestaw glosnikowy Logitech X-540 to bede w
> stanie uzyskac dzwiek w formacie Dolby Digital 5.1?
> Zakladajac ze np ogladam na komputerze DVD z filmem z dzwiekiem w tym
> formacie, lub mam ten dzwiek z tunera DVB-S, czy DVB-S2?
>
> Jak wogole podpina sie do tej karty tex zestaw X-540? Przez gniazdo S/
> [...]

????

DD dekoduje wlasciwy driver, mozesz tez przy uzyciu odpowiedniego filtru
zakodowac dzwiek w DD i wypuscic w postaci cyfrowej interfejsem S/PDIF
(coax lub optical) do zewnetrznego dekodera
Logitech X-540 nie ma dekodera wiec z karty musisz uzyskac 6 sygnalow
ktore doprowadzasz do Logitech X-540 3 kabelkami i tyle.