Re: GeForce Go 8600 vs Intel Graphics Media Accelerator 950

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 15:52:13 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM_@namyslow.net> napisał w wiadomości
news:f6o5bu$7ki$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Co proszę???
> proponuję uzyć słów "mobilne karty graficzne" na goglu i nie pisac głupot.
>
> --
> Mariusz

Wg mnie i testów na portalach ten Intel jest szybszy o około 20% w grafice
3d i o okolo 50% w grafice 2d.
Ja tam bym brał Intela, a zwłaszcza na SLI (dwie polaczone karty - a koszt
nie taki duży), wtedy to juz jest wymiatacz.
Ja mam Intel Media Accelerator 945 i w Lost Planet Extreme Condition
pogrywam w 1600x1200 w full detalach. NFS Carbon też śmiga że aż miło.