Re: nowe laptopy, chce wybrac do 4500zl

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 14:36:48 MET DST

Larus pisze:

> Głównie matryca matowa, można jednak ponoć zamówić lusterko.
> Z pierwszych meldunków z różnych forum wyynika jednak, że HP coś zwaliło
> z wentylacją i wentyl chodzi non-stop i to na wysokim biegu. Są to
> niepotwierdzone informacje z trzeciej ręki, powiedziałbym. Jednak jako,
> że sam jestem zainteresowany kupnem takiego lapka zapaliły mi światełko
> ostrzegawcze.

dokladnie, tez to czytalem na forum HP.
jezeli to jakos naprawiac (mam nadzieje ze jak najszybciej sie za to
zabiora) to mysle ze jeszcze w wakacje go kupie:)
chcialbym juz teraz no ale poczekam, moze jakas alternatywa sie pojawi.
mac book jest troche slabszy od tego HP 6510b T7500 a drozszy.

jezeli ktos ma jeszcze jakis ciekawy model to prosze o podzielenie sie
namiarami:)

pozdrawiam