Re: zestwa komputerowy

Autor: CodeBoy <codeboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:39:27 MET DST

Dnia 07-07-2007 o 04:14:02 Brodi <madmax81@ilikespamersinteria.pl>
napisał(a):

> wracając do płyt, kiedyś ECS był tanim badziewiem, a teraz jest to
> asrock i nic tego nie zmieni, chcesz mieć stabilną płytę to masz do
> wyboru jedynie dfi, abit,asus,gigabyte, o egzotycznych płytach jak evga
> się nie wypowiadam bo w życiu tego nie widziałem na oczy w kompie, msi i
> ecs już umarły :]

Asrock i ECS powiadasz że to ten sam sort jakościowy :)
evga nie znasz ? , MSI umarło :)
  A ABIT niby taki super ?
cos Ci sie pomyszkowało w główce :)
Nie nie sprzedaje komputerów, nie mam sklepu :))
Mowie z doświadczenia mam pod sobą kilkadziesiat (79) komputerów pod
różnymi płytami i różnymi firmami, i procz ECS, Asusa, DFI z Twoimi
rewelacjami zgodzić sie nie moge.

--
www.landmedia.pl