Re: zestwa komputerowy

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 04:14:02 MET DST

> Ciekawe rzeczy opowiadasz... Od 2 lat sprzedaje Asrocki i jakoś się nie
> rozlatują znawco... A wiesz ze robia je w tych samych fabrykach co Asusy bo

2 lata ? akurat kończy im się gwarancja :]
twoja opinia to opinia sprzedawcy, jeśli coś nie wraca to wcale nie
znaczy że jest dobre, niektórzy po prostu wyrzucają zepsuty sprzęt do
kosza. Reklamował ktoś myszke albo klawiature firmy genius tracer czy
inne badziewie ? nagrywarki samsunga to największy szmelc na rynku, a i
tak sporo sprzedawców dało by sobie głowe za nie uciąć. tak to już jest,
co człowiek to inne poglądy, ja LG nie zamienie na nic innego

wracając do płyt, kiedyś ECS był tanim badziewiem, a teraz jest to
asrock i nic tego nie zmieni, chcesz mieć stabilną płytę to masz do
wyboru jedynie dfi, abit,asus,gigabyte, o egzotycznych płytach jak evga
się nie wypowiadam bo w życiu tego nie widziałem na oczy w kompie, msi i
ecs już umarły :]