Firefox + PDF problem

Autor: Andrzej 'Soulless' Kozakowski <soulless_at_bezduszni.net>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:06:31 MET DST

Witam

Mam taki problem. Chcialbym, aby dokumenty PDF otwieraly mi sie w oknie
przegladarki Firefox. Posiadam Adobe Acrobat Pro 6.0.
Poniewaz wywalalo mi bledy, sciagnalem i zainstalowalem Readera 8.
Niestety ciagle odwolywal sie do Pro 6.0.
Probowalem zmieniac ustawienia w Typy Plików, wymusilem jednak tylko,
by PDF ze stron www otwieraly mi sie po sciagnieciu w readerze 8.

Nijak nie potrafie zmusic Firefoxa, zeby otwieral mi PDFy w oknie
przegladarki :/ pliz help :)

Andrzej 'Soulless' Kozakowski

--
      /|     /|