Re: Pecet wylacza sie nagle - uszkodzona plyta/ procek/ inne?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 11:01:32 MET DST

On 7 Lip, 10:01, PSYLO <psylo.wytni...@o2.pl> wrote:

> Na 99.99% problem leży właśnie tutaj. Powinieneś od razu zacząć od
> przywrócenia fabrycznych ustawień BIOS. Być może przetaktowałeś PCI, być
> może sam procesor/pamięci już nie wyrabia a być może wina leży po
> stronie zasilacza, który przy przetaktowanym sprzęcie nie daje już rady.
>
> I jeszcze z innej beczki:
> Czy karta graficzna się nie przegrzewa?
Karta graficzna sie nie przegrzewa, bo nie uzywam do gier.
Dzieki za wszystkie rady, ale ten "podkrecony" procek pracuje mi juz 2
lata bez przeszkod - dodam, ze trudno to podkrecenie traktowac
powaznie, jesli napiecie jest raptem o 5% wyzsze, a temperatura W
POLOWIE dopuszczalnej, czyli procek praktycznie zimny (niska
temperatura swiadczy o malutkim zwiekszeniu napiecia vcore).
Oczywiscie prawdopodobne jest pogorszenie pracy jakiegos elementu
plyty (nie wylaczajac procka) nawet niezaleznie od tego "podkrecenia".
Niezaleznie od tego moze sprobuje wrocic z 2250 MHz na 1800 (szyna ze
164 na 133), ale nie wiem, czy wytrzymam... :-(
Pozdr. - J