Re: Wymienić? Na co?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 20:24:56 MET DST

Coin <coin22wytnij@too2.pl> Odpowiedz na
news:f6l9gb$lqk$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Generalnie zastanawiam się, czy sprzedając to co mam i kupując to co
> polecicie mógłbym się zamknąć w koszcie rzędu 500zł?
> No ale kalkulacje finansowe na końcu, teraz będę wdzięczny za
> podpowiedzenie jakiś konkretnych modeli procesorów i płyt pod nie.

Jeżeli C2D to Pentium E 1.8GHz, do tego płyta na intelu 965 lub nf650i.
Tyle że z pamięciami to będzie drożej. I pamietaj, zakup intela ma tylko
wtedy sens gdy będzie go kręcił. Niepodkręcony, procesor licząc złotówka w
złotówke Intela jest gorszy niż AMD. Za tę samą kase dostaniesz szybszego
AMDeka niż intela. Ale gorszego intela możesz lepiej podkręcić, tak że będzie
lepszy niż dużo droższy AMD.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski