Wymienić? Na co?

Autor: Coin <coin22wytnij_at_too2.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:35:50 MET DST

Witam,

Mój obecny komp:
Zasilacz Topower Top-400SPW
Athlon 64 3200+ 640KB Cache 2000MHz s939 (kupiony w maju, na gwarancji)
Płyta Asrock 939Dual-Sata2 (kupiona w marcu, na gwarancji)
Geforce 2 MX-200 32MB (w sierpniu zmiana na Galaxy PCI-E 8600GT 256MB
600/1600 128bit 1.2ns)
768MB DDR RAM Kingston (512+256)
Seagate Barracuda 320GB 7200rpm 16MB Cache
Seagate Barracuda 60GB
DVD-RW LG

Stopniowo modernizuję sobie kompa, zacząłem od procesora i płyty ale
teraz właśnie dotarło do mnie, że chyba nie wybrałem najlepiej.
Zastanawiam się nad przesiadką na jakiś Core2Duo + jakąś solidną płytę
główną obsługującą DDR2 (Mój Asrock nie obsługuje).

Pytania:
1. Ile sądzicie mogłbym wziąć sprzedając obecny procesor i płytę?
2. Jaki procesor Core2Duo byłby dobrym wyborem? Kompletnie się nie znam
na tej technologii, czy jak ma 1.8Ghz to to się mnoży x2? Czy jakiś
konkretny model w rozsądnej cenie moglibyście polecić?
3. Jaką płytę pod procesor z pkt.2 byście polecali? Nauczony
doświadczeniem chciałbym, żeby płyta była solidna i jak trzeba będzie
100zł dopłacić by zyskać na jakości to akurat do płyty dołożę. Zależy mi
na kilku slotach PCI (co najmniej 2), grafice PCI-E, i zintegrowanym
dźwięku.

Generalnie zastanawiam się, czy sprzedając to co mam i kupując to co
polecicie mógłbym się zamknąć w koszcie rzędu 500zł?
No ale kalkulacje finansowe na końcu, teraz będę wdzięczny za
podpowiedzenie jakiś konkretnych modeli procesorów i płyt pod nie.

Pozdrawiam
Coin