Pytanie o E6420 na FSB 800 MHz zamiast 1066 a E4400 (E4500)

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 18:05:55 MET DST

Zastanawiam sie nad wyborem procesora, plyta ktora mam obsluguje
niektore wersje core2, ale jest pewna niejasnosc dla mnie, a mianowicie
  E6420 bedzie dziala tylko na na FSB 800 MHz zamiast podawanych przed
intela 1066, jak to sie ma do jego wydajnosci, czy czestotliwosc
wewnetrzna przy FBS 800MHz bedzie nominalna dla tego procka czyli
2.13GHz ? czy bedzie on dzialal w jakims innym, wolnym trybie?

oto co pisze producent plyty
http://gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-8i865gme-775-rh-as_39.html

zastanawiam sie czy jest sens dokladania do E6420 FBS=800MHz, czy bedzie
  zauwazalna roznica w stusunku do E4400

jest tez inna opcja czyli zakup E4500 2.2GHz ale producent plyty nie
tesowal tego proceora(niema go w wykazie, bios go moze nie rozpoznac
prawidlowo?) wiec niewiadomo czy bedzie dzialal? a przetestowanie nie
wchodzi w gre bo zwrotu procka niestety nie bede mogl zrobic

z gory dzieki za wyjasnienia
Olek