Re: Przyspieszyć vistę?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 15:22:36 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 6 Jul 2007 14:42:00 +0200
is the real date, "Agent" <agentmietek@op.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>A instalowałeś czy tylko czytałeś że jest niedobra (Vista)?

Pracowalem na niej, choc blizsze prawdy byloby powiedzenie "probowalem
na niej pracowac". Po godzinie jej nie lubilem, po nastepnych kilku -
obdarzylem serdeczna nienawiscia. Tak, wiem, wiekszosc z "tych" rzeczy
da sie wylaczyc, ale powiedz mi, jaki jest sens przesiadania sie z XP
na system, w ktorym trzeba w zasadzie powylaczac wszystko, czym sie on
(wizualnie) rozni od XP, zeby chodzil tak jak teraz chodzi XP? Inna
sprawa to brak kompatybilnosci ze sprzetem, chore wymagania i to
parszywe uczucie, ze system, ktory ma wykonywac MOJE polecenia,
wykonuje polecenia obcych ludzi. By design.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR